sommarvärme

Bajsmatte. Vi har nationella imorn och jag känner på mig att jag inte kommer få så bra betyg. Inte bara för att det kommer gå åtskogen imorgon utan för det som hände idag. Vi skulle ha rep med Annas produktion imorse, vilket betydde att jag behövde skolka från matten. Tror ni inte att när jag ska springa in i danssalen ser jag Gunilla vår mattelärare. Hon blir skitsur och tvingar in mig till mattelektionen. Haha riktigt fail där alltså. Så nu är mitt betyg officiellt kört.
På improvisationen idag så var vi utomhus. Det var väldigt annorlunda men rätt härligt. Alla borde tyckt vi var helt skumma när vi skulle ta oss från en sida till en annan genom att dansa, vara galen, lukta på blommorna, sitta still eller göra precis vad man ville. Själv så hoppade jag fram och tillbaks på någons båt som stod där och kastade en blomma på någon random kille och sprang runt runt i en cirkel och såg inte klok ut haha.
Sedan satt vi utomhus på både samhällskunskapen och naturkunskapen, vi åt glass, solade, pratade och pluggade ingenting. Vi är bra.
Min helg har varit galet bra, lägger nog in lite bilder och skriver mer om det någon annan dag. Nu måste jag verkligen plugga, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0