Deppig

Det blir inget läger i usa i sommar. Visste nästan att det skulle sluta så men ville inte inse det själv. Sen augusti har jag lagt undan 500 kr varje månad, sen augusti har jag längtat, sen augusti har jag varit inne på deras hemsida typ varje dag, sen augusti har jag tjatat på mina föräldrar. Jag har inte köpt alls mycket grejer till mig själv för att spara så mycket som möjligt (kan inte komma ihåg senast jag verkligen shoppade på "riktigt"). Jag har sökt 50 (japp det stämmer) olika sommarjobb - inte fått ett enda hittills. Så just nu ser det rätt kört ut.
Fuck.
Jag vill ju så himla gärna... KAN INTE NÅGON BARA GE MIG TYP GANSKA MÅNGA TUSEN. SNÄÄÄLLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0