What a weekend


Helgen i ord: Dans, Hanna, Kladdkaka, Soligt, Snöigt, Prat, Fest, Galet, Trött, Plugg, sena kvällar, skratt.

Idag for klassen iväg till skärholmens simhall. Vi hade simtest. Sen ville jag leka i den lilla poolen, men jag var förstor... damn. Jag och några till åt lunch på Burger King och störde säkert alla personer runt omkring oss haha. Sen gick hela klassen till riksdagen och vi fick en guidad tur där. Sen satt jag och några andra i solen mitt i stan och åt glass, härligt, om det ändå hade varit liiite varmare bara. Sen blev det dans och nu sitter jag här. Dödstrött. Godnatt vänner


Kommentarer
Postat av: matte A

sv: ja det är så himla svårt att välja! de är från modekungen :P 349 spänn, förvånansvärt billigt för att vara från modekungen tycker jag! :)

2010-03-23 @ 18:59:32
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0