onsdagen innan sommarlovet

Vi alla gör peace-tecknet eftersom Sanna (som tar bilden) ville att vi skulle göra det! Haha jag gillar min stela min x) Jag har varit ute ungefär hela dagen idag eftersom det varit så himla varmt. Men jag har fått fuuuulaste brännan. Inte nog med att jag hade typ sportbh bränna innan så har jag nu fått en jättekonstig bränna från min shortsdress, det ser för jeevligt ut. Skoldagen var riktigt najsig och sen fixade vi en suprise-picknick till Felicia som fyller år imorgon! Hon blev superglad för presenterna och för allt vi hade fixat :) Sen blåste vi såpbubblor, dansade, svullade, spelade jättefrisbee och chillade galet. När jag kom hem blev det ett hårt träningspass med fina Rebecca och sedan ett dopp i kyrksjön! Nu fick jag också veta att Jollan bokat biljett upp till Sthlm i sommar! Tjoho, livet leker people.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag <3 din shortsdressbränna

2010-06-02 @ 22:33:27
URL: http://runaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0