Snabba Cash



Igår åkte jag och Frida skridskor i Kungan! Frida ägde verkligen medan jag vinglade fram. Fast köttbullen lyckades jag göra iaf (se bilden). Sen mötte vi upp Blanka, Olivia och Stella. Vi åt middag tillsammans och såg sen Snabba Cash på bio. Riktigt mys får jag ta och säga! I fredags var jag med Rebecca, Agnes och Jossa. Vi satt och pratade/skrattade typ hela kvällen! Sen sov jag hos A också. Idag så har jag försökt pluggat lite och dansat tillsammans med Julia, Hanna & Elin och massa andra som går i vår grupp. Wow vad kul det var idag! Längtar till nästa söndag. Nu ska jag ringa min Bebis Hanna och sen plugga. Hoppas ni haft en bra helg, PUSS

Kommentarer
Postat av: Tilda

nu blir jag allt lite nyfiken här! who's A? ^^

2010-02-08 @ 21:02:18
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

A är Agnes antagligen xD?

2010-02-08 @ 22:07:52
URL: http://hannysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0