vår julskinka har rymt

En jättefin bild på Matilda från skolavslutningen!
I fredags hade vi julbak. Jag, Milla, Feffe och Hanna. Först käkade vi på banthai, sushi MUMS. Sen satte vi på oss tomteluvorna och julmusik på högsta nivå, det var mycket trevligt. Jag var grym på att limma ihop pepparkakshuset (trotts att några delar gick sönder ehe) och tyvärr blev julkolan (eller vad de nu heter) som sten i kastrullen :( Jag och Hanna somnade till Love Actually mihihi.
På lördagen blev det dans då Anneli Alhanko tittade på vår balettklass, hjäälp. Sen drog jag, Hanna och Stella hem till Matilda som bor ute på landet. Verkligen landet. Men det var fett fint och vi beställde pizza från Kårsta del Sol (me like the name) och sen dippade vi goda grönsaker i dipp. Vi somnade i hennes vardagsrum sent.
Idag har jag rört mina höfter till salsa musik, delat ur reklam och försökt plugga. Känner på mig att redovisningen kommer gåååååå.... fett bra. (host). Hoppas ni alla har en trevligt 2:a advent. Nu ska jag käka pepparkakor. Kyssar

Kommentarer
Postat av: oliviaaa

matilda är läskigt snygg.

2010-12-07 @ 18:32:18
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/
Postat av: oliviaa

matilda är läskigt snygg.

2010-12-07 @ 21:23:45
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0