julafton & julklappar

En stor del av årets julklappar kan ni se på bilden. Hade inte förväntat mig några julklappar alls, så blev jätteglad för det jag fick! Elsas värld, en stor fin halsduk, strumpor, nattlinne, the body shop tvålar, en liten ballerina som symboliserar mina danskurser, muffinsformar med usas flagga på (thank you J), choklad, pengar, presentkort på H&M och Dans & gymshop (!!!!). Typ det. Julen var fin och mysig, det är så extremt mycket snö på landet! Har aldrig ätit så mycket mat och godis som jag gjort dessa två dagar. Herregud. Men jag har ju köpt klippkort på gymmet som jag ska försöka använda flitigt nu under lovet. byebye people

Kommentarer
Postat av: matilda

uuuh, jag har också börjat gymma! vi kommer vara värsta bodybuilders när skolan börjar!:)<3

2010-12-29 @ 19:51:30
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0