ABC


me and milla i fredags, jag vet jag är snygg haha. NAT.
Oj oj, nu var det länge sedan jag skrev. Min helg har varit toppen! Sov över hos Moa med några från klassen i fredags. På lördagen blev det lite shopping av danskläder inne i stan. Jag älskar att vara inne på dans & gym shop och bara stå och titta på dom där fina tyllkjolarna som hänger uppe i taket... Idag träffade jag Sofia (från orkestern) vi hade mycket trevligt och hon har en suuupersöt hund, jag dör. Hoppas er helg har varit bra! Just nu lyssnar jag på MJ och finslipar på min dansanalys. KRAM


Kommentarer
Postat av: Rebecca

uppdatering, yey! Oh, het du är, Julia! (:

2009-11-09 @ 20:40:37
URL: http://runaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0