En ny vecka

Godkväll. Hur mår ni? hoppas allt är bra. Själv har man lite ångest. Jag skjuter upp allting, verkligen allt. Inte bara läxor och sånt utan andra grejer också... jag hade tänkt plugga en del på kvällen, tror ni jag gjorde det? Nej. Och det är så jobbigt sen när man sitter dagen innen helt sönder stressad. Fy! Det måste jag bli bättre på. Men det roliga som har hänt idag är att vi hade halv hemstudiedag så vi slutade innan lunch. Rebecca kom hem till mig och vi gjorde kladdkaka och matteläxan. Både fiolen & dansen började idag :) Har saknat fiolen faktiskt, synd att lektionen inte riktigt blivit som jag tänkt mig. Jag kan inte säga så mycket om dansen förutom att jag älskar det. Längtar såå till Onsdag<3 Dansen ger mig styrka... Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0