Dance, dance, dance...


Mina dansvänner innan uppvisningen på Kungsan '08

Hej hej! Jag har varit ganska upptagen dom senaste dagarna så jag har inte hunnit fota så mycke. Steppen idag var så rolig, jag har verkligen saknat det. och gårdagens Jazz&Show var lika rolig som den alltid brukar vara. Jag längtar redan till nästa gång, men imorgon är det ju Showcase wihi :) Idag då så var engelskan inställd igen, och vikare i på svenskan och sen hade vi gymnasieprat. Alltså hade vi typ en vanlig lektion och det var bild. Allvarligt, vi har typ inga lektioner! Efter skolan åkte jag in till stan för att köpa lite saker, jag satt ensam på Waynes och njöt av min Chai latte, jag är beroende. Vi hörs snart igen, love from me!

Kommentarer
Postat av: elin

Hur man blir ful i tre steg:

- Se ut som hon tredje från vänster.

- Gör en väldigt konstig min.

- Har det fulaste håret som någonsin har skådats.

2008-09-06 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0