En liten text

Godkväll! Kände för att skriva ett inlägg här på bloggen också. Sitter och funderar på min nya layout, har så himla många idéer och vet inte vilken jag ska välja haha! Idag träffade jag en gammal klass kompis, det var ganska trevligt och vi hade en heldel att prata om. Sen vet ni ju kanske vad jag gjort idag, klipp mig och sprungit runt i stan. Det var sjukt mycket folk idag och det var så jobbigt. Knappt någon luft i affärerna och hundra meters lång kö till provummen och dyrt pris på allt jag ville ha. Men jag kom ju hem med en del fina saker i alla fall. Just nu drogar jag denna underbara låt, från Step up 2 om ni undrar! Snart ska vi se på en film, ha en bra fredag kväll. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0