16 oktober (!!!!!)

Det är en speciell dag för mig idag, eftersom jag blir 15 idag tjoho :) Jag har verkligen haft en jätte bra födelsedag med fina presenter och massa söta sms från kompisar. Jag blir så glad när gamla vänner man inte pratat med på flera månader kommer ihåg ens födelsedag! Lovisa ringde t.o.m tack så mycket. Imorgon tänkte jag er visa massa bilder på mina presenter och så. Men en av de finaste presenterna var en helt ny iPod, den var sååå fin. Och jag vill tacka Elin också för de super fina örhängena och Jollan för de fina presentera. Jag vill tacka väldigt många känner jag, jag måste bara tacka för de söta mailen jag fått också ;) Nu ska jag tyvärr skriva en So uppsatts men ska jag gosa ner mig soffan och äta min Cookie Dough som pappa har köpt till mig, och så ska vi se på desperate houswife! Hoppas ni haft en bra dag för det har jag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! :D

2008-10-16 @ 23:21:22
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0