The second day in Los Angeles



Hej hej alla lasare!
Nu far jag ta och skriva lite snabbt for pappa behover datorn snart. Nu ska jag namligen vara ensam pa hotellet i nagra timmar for att Pappa ska pa ett mote som jag inte kan folja med pa. Lite trist men darfor har jag laddat upp med en massa grejer, har kommmer en bild!


Idag sa at vi annu en nyttig frukost pa McDonald's (bild langre ner). Sen har vi promenerat lite och jag har shoppat skor och lite saker pa Forever 21, min favort!! Vi har ocksa solat och badat i poolen vilket ar otroligt skont nu nar det ar super varmt ute! 
Jag kan meddela alla som undrar sa har jag tyvarr inte sett nagon kandis annu hihi!
Ha det bra sa rapporterar jag mer sen,
Puss & Kram fran Julia i LA

  

(Jag hoppas det inte ar allt for jobbigt att lasa eftersom det inte finns alla bokstaver i alfabetet!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

SHit, vad det verkar roligt i L.A, skulle så gärna vilja dit men får inte:( Har i hela mitt liv önskat att fara till USA, men blir nog länge innan jag får och då e jag ren vuxen.

2008-07-18 @ 13:27:31
URL: http://matilldaz.devote.se
Postat av: Jollan

Åå va kul Jullis!:) Är så glad för din skull att du får vara med om detta roliga äventyr!:) Jag är hemma i Sverige nu och har haft det toppen i Grekland! Längtar redan tillbaka till värmen:) Ojojoj! Vad stor forever21 var!! Inte konstigt att den hette XL;)



Jättefin ny blogg föresten:) Kul. Du är så duktig.



Hörs snart!



Take care.



// JOLLAN

2008-07-18 @ 18:15:24
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh, jag har också tjackat mig en blommig kjol och en mussepigg tröja. Det är lite läskigt med oss ibland. <3

2008-07-24 @ 16:54:17
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0