LA: Surfing


Jag är på väg in till stranden efter att ha tagit en våg ;D

Hej hej :)
Förlåt att jag inte bloggade igår men jag orkade inte! Nu har vi kommit hem efter några timmars surfing. Wihi vad bra det går för mig :D Jag tog ganska många vågor både idag och igår, vilket är roligt! Men det är SÅ jobbigt, ni vet inte. Efter några vågor är jag helt slut och måste vila mig. Det är så jobbigt att ta sig ut igen till vågorna eftersom det är massa undervatten strömmar och sånt. Så det är verkligen ett träningspass!
Det är så kul att surfa på Santa Monica beach för det är väldigt många andra surfare där, och ibland tar man samma vågor och det är så kul!! Som idag tog jag och en tjej samma våg och åkte ca 2 meter ifrån varandra, så vi stod där och lite små garvade och sen hoppade vi av exakt samtidigt haha ;)
Ikväll blir det bio med smöriga popcorn,
Puss & Kram från Julia!


Kommentarer
Postat av: Jollan

Hej lilla du!

Nu är jag hos mormor och morfar och förbereder inför fridas partaj! Hoppas du haft det bra idag!



Kramar, Jollan

2008-07-27 @ 13:37:47
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0