LA: Surf + Skate = Sant



 

Vilken underbar dag vi har haft här nere i Santa Monica. Idag var den första hela dagen här nere, vi kom igår kväll! På morgonen tog vi en snabb frukost och sedan gick vi till en surf butik (där jag köpte min snygga skateboard) och hyrde en surfbräda. Idag hyrde vi bara en så vi kunde testa lite, det var ju trots allt ett år sedan sist!
Pappa började att ta några vågor och sedan bytte vi. Jag var lite rädd i början faktiskt, så jag störtade de två första gångerna haha. Jag verkligen åkte under vattnet och snurrade omkring, och jag vet inte vad haha. Men sen tog jag några vågor. Efter den första pausen gick det riktigt bra för mig alltså, jag tog ganska många vågor och ajg har t.o.m börjat svänga lite nu ;) Men Efter lunchen (som vi åt på stranden bestod av en Hot Dog) så blev det väldigt kallt och vågorna blev ganska små. Så vi bestämde oss för att dra och Skata längs Venice beach. Så vi köpte en snygg bräda till pappa och sen åkte vi väääldigt långt på venice beach. Min bräda är verkligen härligt. Jag puttar en gång och sen glider jag i evigheter. Det är så härligt att åka längs med stranden och solen håller på och glida ner, that's life!
Men åå vet ni vad? Jag har bränt mig jätte mycket, hela benen och jag har fått glasögon märken!! Aaa så fullt haha ^^
Nu ska vi dra och äta middag och sen gå på 3rd street som är världens bästa shoppinggata! Dom har t.o.m Forever 21!

Hoppas allt är bra med er,
Puss & Kram från Julia i LA

(ursäkta för dålig kvalitet på bilderna, de är tagna med mobilen)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! :)



Åh shit vad härligt att surfa. Vad otroligt roligt du verkar ha det. Kul med filmklipp också! Och mysteriet med godiset.. Haha, har skrattat som en jag vet inte vad. Hihi. Hoppas att du har det bra där borta, det är jag i och för sig helt övertygad om, men hoppas att du mår bättre än bra :)



Imorgon åker jag till Göteborg. :p

Kram

2008-07-27 @ 22:01:53
URL: http://jenniferjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0