LA: Näst sista dagen...



Ja, tyvärr är det de. På tisdag ska vi åka hem men jag vet tyvärr inte riktigt vilken dag jag kommer hem eftersom det tar ett antal timmar! Men nu ska jag inte prata om det...
Igår kväll var vi på bio, första gången jag gick på en amerikansk bio. Det var lite annorlunda! Vi såg filmen "The dark  knight" batman filmen som inte haft premiär i Sverige ännu :P Vi köpte biljetter ca 2 timmar innan filmen började och sen åt vi middag. Man var tvungen att komma tillbaks en halvtimme innan filmen började för att köa utanför bion... sen var det onummrerade platser så man var tvungen att springa på toa för att sedan springa in och få bra platser. Och efter man tagit platser fick man gå ut och köpa popcorn och sånt. Väldigt konstigt system!! Vi fick sådär bra platser och på något sätt lyckades 2 svenskar sätta sig bredvid oss haha!
Själva filmen var helt okej men blev mycket roligare när hela publiken satt och skrattade som bara den (åt typ tråkiga saker) och de apploderade hela tiden haha!! Amerikanare är verkligen roliga alltså :D Så det var kul!
Nu ska vi gå till Dogtown affären och käka ben & jerrys glass,
Puss och Kram från Julia i LA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0