LA: Kvällen närmar sig...



Snart ska jag och pappa äta middag på vår stammis restaurang, ett riktigt bra ställe med dom gooodaste mackor jag ätit! Sen ska vi gå ut till piren på kvällen och det är så fint där när de är mörkt så förhoppningsvis kan jag ta en del bilder. jag älskar piren, det finns så himla mycket att göra där. Det finns massa åk saker, små affärer, restauranger och att bara stå och titta ut på oceanen är en härlig känsla!
Idag har det inte hänt så mycket utan vi har gått runt på 3rd street & venice och kollat i affärer. Eftersom vi har bränt sönder våra ben så blev det paus från surfingen, men imorgon då blir det att surfa på vågorna!
Take Care,
Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, ni verkar ha det superkul där i USA, men vi måste ju ses när du kommer dem! Jag sticker ju till Tjeckien den femte och vi måste ses innan dess, eller hur?! Hälsa din pappa från mig! ;)

2008-07-25 @ 07:57:26
URL: http://rebecca22.blogg.se/
Postat av: Matilda

Låter härligt:)

2008-07-26 @ 10:28:44
URL: http://matilldaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0