LA: Godismysteriet del 4



När vi kom hem efter en dag på stan så hade de städat rummet. Vi tittade hur vår fälla såg ut och gissa vad, en av godisarna fattades. Jag tittade runt i rummet och såg sedan godisen utan papper och slajmad på, på bordet!! Det är verkligen hel skummt, plus att jag tror den har druckigt ur min dricka!
En annan grej jag också såg när jag var på toa, var att i den helt nya papperspåsen låg en av mina toppsar med massa brunt klet på. Fråga mig inte vad det var... jag har ingen aning om vad som hänt!


Pappas teori är att en mexikansk städare har tagit med sitt barn som har slickat på godisen. Men det där med topsen kan han inte förklara.
Min teori är att det var en mexikansk städare som var lite godis sugen och slickade på den men inte tyckte om godisen. Men det där med topsen kan jag inte förklara.

Det konstiga är att det har hänt 2 ggr, det hända ju här om dagen också som jag skrev i detta inlägg.

Vilken teori tror du på, eller vad tror du har hänt?

Kommentarer
Postat av: johanna

haha vad roligt ;).

undrar verkligen vad det e me topsen aso .. :P

2008-07-22 @ 23:46:15
URL: http://baarahon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0