Julia är hemma!

Hej och God morgon alla fina människor!
Nu sitter jag vid datorn här hemma i Sverige. Jag gick upp ca 07.00, jag kunde verkligen inte sova, även fast i kom hem vid 24.00 igår! Det gick bra på flyget, en väldigt lååång resa men som tur var fanns det en egen tv framför mig :) Den var lite modernare än dom förra! Men åå vet ni?? Vi hade 3 väskor och i den ena hade vi allt som vi hade köpt, alla kläder och smycken, alla presenter + våra brädor! Och den är borta.... hjälp, jag hoppas verkligen att kommer hem idag, jag vill åka på min bräda<3
Nu ska jag duscha och klä på mig, sen får vi se vad som händer idag,
Puss & Kram från Julia i Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0