Picture from Roslagen


Synd att det är en glädje termometer... vattnet var iskallt!


Solen kikade fram en stund på dagen, underbart.


Favorit kusinen & Favorit Syrran


Vi var många på landet. Farmor, vi, kusinen, faster, farbror & hans kompis & hans barn!
Jag bara älskar farmors lilla glashus ;) Man ser ända till vattnet, så vackert på natten.


Och hur ska jag förklara denna bild... Jo, min Farbror Pelle är lite galen haha. Han köper massa saker och nu när vi var där hade han köpt massa låtsas pistoler som bara skjuter små kulor ;) Så vi satte upp massa burkar som man skulle skjuta ner, men det var lite scary!


Wow, jag håller i ett vapen... hjälp!!


Mini moppen körde vi runt på. Min lilla kusin fick även prova :)

Jag älskar landet. Även när det regnar är det mysigt att sitta inne med farmor & co och äta nybakta bullar. Sommar när den är som bäst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0