Planer

Hej hej! Dagen med Lovisa var mycket undethållande :) Wii har spelats på högsta nivå & till ko spelet blev det en hel del skratt kan jag tala om. Deras nya hus var såå fint, så jaa hoppas jag får besöka det igen så snart som möjligt!
Nu ska min kära mormor ska bo här ett tag eftersom de bygger om i hennes nya hus.
Kvällens planer är att  börja ta ner allt från väggarna & i byrån eftersom rummet ska göras om. Jag hoppas det kommer bli bra med min ursnygga vägg ;)
Morgondagens planer är att åka in till stan med min kära Fader och köpa lite grejer till brädan. Det blir kul!

Puss & Kram Från Julia

Kommentarer
Postat av: elli

det är ett halsband.. :P

2008-08-11 @ 20:39:28
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0