Old Stuff.

Jag har rensat hela mitt rum idag. Under min säng finns en stor låda med mina minnen som jag skulle lägga i en kartong istället. Detta var väldigt roligt kan jag tala om eftersom jag inte tittat där på något år. Detta var några saker jag hittade...

För dom som inte vet så älskade jag power puff pinglorna förut. Jag var verkligen galen!! Så detta är en del grejer jag samlade ihop.

Ungefär 8 stycken "halsband" & ett långt sugrör från Mallorca. under vårat hotell fanns det en bar med stora goda frukt drinkar, vi älskade det stället!

Jag har faktiskt sparat en del godis från olika länder jag varit i. Inte så trevligt att käka dom nu kanske haha!

1. På nationaldagen 2006 (?) dansade vi i en park och då fick vi man en svensk flagga. Den har jag fortfarande kvar, ganska onödigt men jag kan bara inte slänga den!
2. En bunt med väldigt många turist papper från olika länder. Dom flesta kommer från Usa.
3. Känner du igen denna Rebecca? Våran drake vi byggde för några år sedan! Jag kommer ihåg hur vi sprang på ängen och försökte få den att flyga. Sen provade vi att fylla några hål med blommor, och det fungerade! Så kul :)
4. Svambob kakor!! När vi var i usa förra året köpte vi en hel låda med typ 20 stycken som vi satt och åt på under våran långa resa. Nästan lite sugen på att äta dom nu...

Detta var bara några av alla konstiga saker jag har sparat! Kram<3

Kommentarer
Postat av: Jollan

Ahaha, va gulligt med alla power puff saker! Men sorligt att du ska kasta dem..!:( Men allt kan man ju inte spara.



Kram.

2008-09-02 @ 11:03:20
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0