Filmkväll med Vännerna


Hejsan! Igår fick jag träffa mina vänner Jossa, Rebecca & Agnes. Det var väldigt roligt, synd bara att sofia inte var med. Men hon kommer hem snart! Vi hyrde två filmer, Titanic & The Notebook och sen köpte vi massor med godis. Middagen åt vi hemma hos Rebecca och den var super god som den alltid brukar vara :) Kvällen ägnade vi hemma hos mig och det blev en del tårar kan jag tala om. Jag hade aldrig sett Titanic så det var kul att se den. En jätte bra film verkligen, med jag tycker nog The notebook är lite bättre ;)
Idag sov vi länge och kollade på Nickelodeon. Sen gick vi och gungade och bara pratade.
Imorgon ska jag vakta barnen igen och sen blir det bio!
Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0