080804

Idag vaktade jag bäbisarna igen. Eftersom jag är skyldigt pappa lite pengar (efter att ha köpt min fina skateboard) så är det bra att jag kännar lite pengar på det. På eftermiddagen var det tänkt att jag och Ronja skulle se "Kung Fu Panda" på bio. Men eftersom jag inte är över 18 år får jag tydligen inte gå ensam med henne, eftersom hon är under 7. Dåligt. Men då åkte vi och hyrde Svampbob The Movie som verkligen är en super film. Såg den t.o.m 2 gånger idag!
Jag gjorde ett försök att gå ut och fota, jag hann precis packa väskan och sen började det ösa ner.
Imorgon åker vi till landet och då måste det bli sol!

Puss puss

P.s För de som undrar så kommer båda ringen och tunikan från Forever 21 i inlägget under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0