4 dagar på Josses land

Jag hade 4 dundermysiga dagar tillsammans med Josse, Sofia, Ellen och Karin på Josses land! Vädret var ju inte på topp så det blev lite ändrade planer - men vi vi hade kul ändå! Vi badade, cyklade en massa, grillade, spelade kubb, spelade kort, spelade liar, spelade en massa spel, bakade, var uppe sent, skrattade en hel del, pratade, solade (dom 10 minuter som solen var framme), svullade, klättrade över ett "staket" och hade kvällspicnick på något ställe där vi inte fick vara haha, hade sommarens första och största vattenkrig, pratade med kossor, plingade på killar, sov länge och mycket mer. Jag hoppas att vi ses snart, Kram till er!
ps. fotade med min mobilkamera, därför lite sugig kvalité på bilderna....

Kommentarer
Postat av: Sia

Fulaste bilderna på mig:P men verkligen en urmysig helg!! Åland nästa år;)<3

2010-06-17 @ 13:35:01
URL: http://sialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0