Min helg


Hanna & Jag innan vi gick hem till Milla!

Mitt & Felicias svull....

I helgen har jag:
- Varit med Agnes och Rebecca (Jossa var även med en liten stund), vi köpte en varsin Ben & Jerry's, tittade på film och pratade!
- Dansat på skolans öppna hus, träffade Elin där :)
- Varit med Hanna och Milla och firat Millas storasyster. Sedan gick hon och hennes kompiar ut, så vi tre dansade spårat i hennes vardagsrum och sedan somnade vi mycket sent. Hade dunder kul!
- Varit med Felicia! Vi köpte lite svull och taggade inför att plugga till naturkunskapsprovet. Det gick sådär om jag ska vara ärlig... men kul hade vi iaf.
- Försökt plugga till naturkunskapsprovet själv och det gick sådär om jag ska vara ärlig.
- Funderat över hur härligt det ska bli med en lång sovmorgon imorgon, börjar 12.45
- Beställt biljett till Mikas konsert

Hoppas er helg varit bra, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0