Tre finfina kameror


Detta var nog den enda normala bilden jag hittade på oss tre. (spana in elins finfina blixt, avundsjuk...) Jag lägger inte upp dom roligaste bilderna eftersom ni säkert skulle döda mig då, haha. Som ni ser spenderade jag dagen med Rebecca & Elin. Vi åkte in till stan då jag och Rebecca fikade en stund medan Elin köpte presenter till oss (visar sen). Så sen satt vi på Waynes och hade minijulafton, hihi. Vi gick hem till R och fotade som galningar. Härlig dag! Imorgon börjar skolan och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Woow, du fångade min blixt ;)

2009-01-08 @ 19:36:36
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0