Serien jag kommer droga.


Igår sov mina fina vänner över hos mig. Jag hade precis fått O.C boxen så ni kan ju gissa vad vi gjorde hela kvällen/natten/morgonen. Jo precis, kollade på hur många avsnitt som helst, och gu vad bra det var! Så nu när jag sett klart på hela blue water high boxen så kan jag droga denna serie! Vi hade det riktigt mysigt och vi var riktigt nyttiga. Vi gjorde fruktsallad istället för godis. Vi åt i och för sig en halv prinsesstårta också, men det är ju inte riktigt godis. Hehe. Vi drack te vid midnatt och gick sedan en promenad. Det måste göras om!

Kommentarer
Postat av: josefine

mysigt hade vi det ! <3

2009-01-05 @ 23:12:58
URL: http://joosefiines.blogg.se/
Postat av: sandra

ÄLSKAR OC! så grymt bra, har själv precis fått en box är beroende

2009-01-09 @ 18:11:10
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Åhh OC :D

2009-01-11 @ 18:55:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0