En vanlig fredag kväll


Hemma från Showcase. Sitter fortfarande i danskläder och proppar i mig choklad plus cola, gott verkligen. Men onyttigt, men jag bryr mig inte eftersom den underbara helgen är här. Eller. Vi får se hur underbar den blir eftersom jag ska hinna med en massa saker. Barnvakt ggr 2, öppet hus, plugg, plugg, plugg och åter plugg. Nästa vecka kommer bli ett rent kaos. Aja. Äntligen är so:n helt avklarad. fju. Nu är det bestämt att jag och Rebecca ska hålla i en jazz/show lektion på gympan. Agnes och Jossa ska köra lite disco också. Haha det blir nog bra! (Krya på dig Rebecca!). Jag vill blogga men hinner inte. Så förlåt för min tråkblogg. Ska försöka bättra mig, om jag orkar. Nu ska jag titta vidare dansvideoklipp på youtube. Trevlig kväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0