Digestive


Idag gjorde jag en jätte god smoothie. Det jag hade i var en banan, några jordgubbar, lite youghurt, mjölk och sen blandade jag i lite digestive och la lite på toppen. Gott var det! Det var en jätte skönt dag idag. Vi hade bara spanska och matte för so:n + hk var inställd så vi slutade tidigt. På den långa lunchrasten gick sofia och jag hem till agnes och ägde på guitar hero, det är vår nya grej alltså :) Just nu försöker jag plugga lite engelska, ja det går väl sådär. Ne, tillbax till läxan nu. Pussisar


Obs! Inlägget skrevs igår men det gick tydligen inte att publisera då!

Kommentarer
Postat av: elin.

gullejulia. Publicera stavas med C !

hjärtan.

2008-09-07 @ 12:24:32
URL: http://tiquer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0