The last episode

 
Ikväll hade jag fiolkonsert! Det gick väldigt bra, några små fel här och där, men tur att det inte hörs eftersom vi är en sån stor orkester. Längst bak såg jag mina vänner som kom och tittade, snällt att ni ville komma :)<3 Jag och Agnes var ritkigt proffsiga på slöjden idag när vi tryckte bokstäver, min t-shirt får texten Dance på sig. Resultatet återstår att se... Gosh, 7 dagar kvar nu, och vi har inte alls mycket kvar i skolan. Längtar så otroligt mycket nu. Nu blir det sista avsnittet av desperate och ett par pepparkakor. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jollan

Hello Julligull.

Sicka fina bilder du har:) Gillar dem skarpt;)

Snart får du se några bilder på Carola som jag tagit. Det är inte långt kvar tills du ska se Carola ju!! Åå jag skulle vilja följa med!:) Nu ska jag snart till skolan. Oj då, tidne går snabbt. Jag måste upp och borsta håret!

Ha det så bra idag my Love!



Kram kram kram kram.

2008-12-10 @ 08:19:01
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: ja verkligen, längtar tillbaka så sjukt mkt

2008-12-10 @ 22:41:44
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0