Julmusik på högsta nivå



Titta vad som kom på posten igår, Jollans julskiva som deras skola har spelat in! Oj, vad bra den är alltså (pengarna kommer snart!) alla sjunger så otroligt fint :) Så igår lyssnade jag på den medan jag gjorde massa julkort, vilket jag ska fortsätta med om ett tag. Jag börjar verkligen få in den riktiga julkänslan nu! Idag var den sista vanliga skoldagen, jippie. Efter det så åkte jag, Rebecca och Jossa in till stan och fikade lite, trevligt trevligt. Sedan har jag kollat på Ronjas julspel, så duktiga dom är. Men gu vad jag längtar till imorgon...

Kommentarer
Postat av: Jollan

Å va kul att du gillar den:)



Kram till dig my love my love my love.

2008-12-19 @ 18:24:28
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0