Milk and Cookies

ph 1. Jag har laddat upp med mjöl och kakor för att skriva danshistorian nu (eller typ snart hehe) ph 2. Det var länge sen jag gick runt i "vanliga" kläder mer än bara tre timmar på en dag. Wow typ. Och jag vet att jag ser fett cool ut på bilden.
För övrigt så kändes det konstigt att åka hem direkt efter skolan idag, fast ändå bra eftersom jag behöver plugga... ibland är det inte kul att gå i tvåan.
Btw, JAG DAMPAR på mitt tangentbord. Jag typ slår sönder det när jag ska trycka på bokstaven G och M för dom är så jävla tröga. Fett me jobbigt.
Näää nu ska faktiskt plugga. Ha en bra dag och missa inte DH ikväll, jag och pappa kommer sitta bänkade. Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0