mitt höstlov i några bilder och i några ord

myskvällar med gänget - släktkalas - en kväll med Sofia - övernattning med Rebecca - friskis - DANS - middag+fotografiska+övernattning m. R & E - girls night hos Jemine - Daniel Adams-Ray - övernattning med F - Halloween middag + övernattning med tjejorna - varit uppe till halv 6 - ätit massor med B & J - haft galet roligt - promenerat - ätit bullar. Höstlovet är inte slut riktigt än, men nästan. Wow vilket lov. Har hunnit med otroligt mycket och njutit av lovet tillsammans med mina vänner fullt ut. Snart är det tillbaks till verkligheten och om jag ska erkänna så är jag inte så utvilad som jag kanske borde vara, men äsch, nu taggar vi - 1 ½ månad till jullov. Kärlek till er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0