ojojoj vad tiden går snabbt

Mycket roligt har hänt sen jag sist skrev här! Får ta och skriva om allt någon annan gång + lägga ut lite bilder. Idag var första dagen på mitt jobb och det verkar helt okej, rätt kul faktiskt. Jag jobbar ju som telefonförsäljare vilket låter som ett skitjobb (vilket det egentligen är) men med härliga människor, mycket pepp och mängder med latte (vi får det gratis där) så ska jag nog klara av en hel månad. Vi fick även sluta tidigare idag, och vet ni vad jag gjorde då? jag JOGGADE i denna värme, jag dog. Om ett tag ska jag träffa Rebecca, Jossa och AGNES (som jag inte träffat på jättelänge nu). Hoppas alla har det jättebra, Pussar!
P.s. Jag saknar Philadelphia så j**** mycket. Tittar på bilderna och tänker tillbaks på hur kul vi hade det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0