en sån där dag

Idag är det en sån där jag-vet-inte-vad-jag-ska-göra-och-ingen-är-hemma-eller-kan-vara-med-mig-idag-dag. Ibland behöver man en sån dag. Fast nu har jag kommit på en sak, Att jag kan inte ha en sån dag, jag kan inte bara vara hemma och chilla en dag för jag får panik. Seriöst. Jag önska att jag var en sån människa som bara kunde ta det lugnt en helg. Men sån är tydligen inte jag, utan jag måste göra något hela tiden, kan inte bara sitta still. I alla fall, jag gjorde det bästa av situationen och efter ett antal sms med olika människor fram och tillbaka så ryckte jag upp mig och gick ut och sprang lite. Träning får mig alltid på lite bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: tack så hemskt mycket! :D

åhh, vad glad jag blir!! kram på dig och sov gott!

2010-07-30 @ 23:47:34
URL: http://meheartit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va najs header du har ;)

2010-07-31 @ 01:10:38
URL: http://wrumple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0