.

Finns saker som gör mig extra deppig,
men även vissa saker som gör mig extra glad.
Tror att allt kommer kännas mycket bättre nästa vecka när all dans (utanför skolan) drar igång. Då får man inte lika mycket tid till att bara sitta hemma och fundera. Jag blir galen av att tänka.
En positiv sak är att jag är typ frisk... var iaf med på moderna, sceniska produktionen och körde ganska hårt på repet efter skolan. Jag hoppas bara att allt de inte gör att jag blir sämre imorgon...
En annan positiv grej är att jag har fått ett jobb, typ... ska dela ut reklam nästa vecka iaf. Lite extraknäck sådär, det behöver jag verkligen kan jag tala om!
Nu regnar det ute, damn, jag som ville ut och öva på trix med brädan.
Fast egentligen har jag inte tid med det,
måste ringa ett samtal, klippa en låt, käka middag och plugga. och försöka lägga mig tidigt, hur det nu ska gå.
Ja, jag är medveten om att detta är den tråkigaste bloggen evör. Men just nu har jag den mest för att bara skriva av mig lite...
Puss på alla

Kommentarer
Postat av: evelina hansson

Jag såg en design som du hade gjort, som var riktigt fin! Jag har tröttnat på min design, och undrar om du kan göra en åt mig? Skulle vara himla snällt. Kram :)

2010-08-26 @ 14:39:17
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0