VALBORG

Haha, me like.
fötter
Hanna tränar upp sina vadmuskler.

Onsdag, torsdag och denna dag har varit GR8.
+ 4 st dansföreställningar i skolan som gick rätt så bra!
+ Ätit lunch ute i solen
+ Flummat på engelska lektionen
+ Stängt in oss i danssalen på lunch rasten, satte på högmusik och dansade galet
+ Ett galet friskis och svettispass i danssalen
+ Sovmorgon
+ Dansat ännu mer
+ Ätit på mcdonald's
+ Sett på treornas mösspåtagning
+ Halvdag
Nu är det valborg som gäller, tjoho, jag hoppas och tror att det kommer bli en härlig kväll. Hoppas att ni får en bra valborg, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jollan

Tack sötis att du tänker på mig!

Jag längtar också. SÅ mycket!

Jag önskar jag kunde åka upp nu!!



KRAAAAM!



2010-05-02 @ 17:10:17
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0