Min Julafton






Hoppas ni alla hade en underbar julafton! Min var helt okej. På morgonen öppnade vi familjens julklappar och sen åkte vi hem till morfar och Raija där vi åt jullunch. Sedan vidare ut till landet där farmor, farbor, faster och mina kusiner var. Där tittade vi på Kalle och efter det ännu mer julklappar. Tillsist åt vi en massa julmat. Efter det var allt de roliga slut så jag satte mig en stund vid tven och läste lite. Idag så åkte vi hem till mormor och åt jullunch. Herregud vad mycket mat jag ätit de senaste dagarna!
På julafton hade jag på mig en gammal sammetsklänning min mamma hade när hon var ung, ett rosettdiadem och röda läppar till det. Jag önskade mig nästan ingenting men fick lite grejer ändå, så jag är jättenöjd! Lite av det jag fick kan ni se på bilderna, en jättesöt väckarklocka, läppglans/ögonskuggor, Elsas Mode och en jättefin bok som Jollan gjort till mig. Men jag fick även lite pengar, presentkort på H&M, en kavaj och lite andra små saker. Men det bästa var nog att jag fick en valfri danskurs! Så jag ska nog ta en modern jazz kurs på Danscenter efter jul :) Sen hade pappa gjort en DVD till mig med nästan alla dansuppvisningar jag gjort de senaste tio åren! Tusen tack för alla fina presenter. Och speciellt tack till mina fina vänner som gav mig jättesöta presenter!
Hittills har jag haft ett jättehärligt lov och det är ju inte slut än! Ha det bra, PUSS

Kommentarer
Postat av: Jollan

Söta bilder! Du är så söt:-)



Kram!

2009-12-25 @ 20:26:56
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Elin

åhåh gud vad kul med ännu mera dans! :)



du måste rapportera om elsas mode är bra, vill kanske läsa den men är lite skeptisk...



kramar!

2009-12-27 @ 10:50:03
URL: http://www.elinhofmann.se
Postat av: Sofie Jansson

Vad fint hår du har! var bara tvungen att skriva det :)

2010-01-05 @ 20:37:27
URL: http://sofiejanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0