Skola idag

Hej hej! Vet ni? Idag gick vi faktiskt i skolan, från nio till halv tolv och vi hade endast tre lektioner. Det är åkeshovsdagen så föräldrarna fick komma och kolla på lektionerna om de ville, mina gjode dok inte det. Så då blir vi lediga på fredag, super skönt! Sen åkte jag, Rebecca, Jossa, Agnes, Helén, Madde, Katta & Agnes till Coffehouse by George och åt lunch och pratade, mys! Och nu sitter jag här, snart ska jag plugga lite faktiskt. Försöka i alla fall. Sen ska pappa rensa datorn, åå då kommer inte jag ha photoshop på någon dag. Han får installera det snabbt minsan... Ha en bra lördag vänner så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Sv: tack, det blir nog på språkresa jag åker dit isåfall:) Jag dansar streetdance. Du dansar kanske ballett va? Jag såg det på ett inlägg där du hade köpt ballettskor, jag tycker sånna är jättesöta! Jag vet inte mycket om den sortens dans men jag gillar kläderna och dansen är väldigt fin :)

2008-09-13 @ 18:38:56
URL: http://sigridlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0