Jul?


Nu känns det som Julen börjar närma sig, det var iskallt ute när jag kom hem! Usch. Jag vet inte, men jag kanske matchade lite idag. Jag menar, mina tröja har lite glitter i sig och samma fräg som en julkula (iaf den guldiga!). Dagen idag var inte så speciell. Vi satt och hängde i cafét som vanligt där Sofia stod och jobbade idag. På hk skulle vår grupp göra något väldigt nyttigt (vi hade inte ens ett recepet!) men det slutade med att vi fick äta fullkornsris (blä), torra linser, paprika och en iaf helt okej tomatsallad. På orkestern gick det bra & det låter så fint tillsammans :) Om ett tag börjar sytycd & imorgon har vi halvhemstudiedag = sovmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0