Orientering!

Jaa precis, idag hade vi orienteringsdag. usch & fy! Ända ut på Kärsön till och med... men de gick faktiskt väldigt bra för mig, Agnes och Jossa. Vi klarade hela 17 kontroller av 25! Efter de var jag så trött i fötterna och de blev ju inte bättre av att man skulle steppa en timme efter det. Jag är ju också lite sjuk, har så otroligt ont i halsen. Ändå sitter jag här och sjunger högt som en galning!! Imorgon blir det modernt på Showcase, det ska bli så otroligt kul! De har också fått in nya snygga Danscompagniet tröjor, lätt att jag vill ha! Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅÅÅÅH?! Så de ha fått in dem nu?!!! YES, vet du hur mycket de kostar?, och har de fått in byxorna ännu? :D

2008-10-02 @ 22:56:34
URL: http://secondsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0