Inte nu igen!

Japp, så var man hes som en kråka! De händer ca 2 gånger per år och nu har den dumma bacillen attackerat min hals. Idag är jag mycket sämre än igår, de ända jag får fram just nu är små viskningar vilket är extremt jobbigt. Suck. Och jag som skulle baka bullar och se på film med mina vänner idag.... tyvärr blir det nog inte så. Jag vill vara frisk tills på måndag så jag kan vara med på dansen och så. Jag ska nog ägna dagen till att dricka hundra koppar te, förhoppningsvis äta någon bulle och jobba på min "hemsida". Ni får se resultatet senare :)
Igår hade vi modernt vilket var jätte roligt, vill verkligen börja på det sen!! Men lite synd att vi inte fick göra någon koreografi, men de var kul ändå! Kram från en sjukling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0