Rain.


Tjoho. Jag sitter och proppar i mig chips framför Desperate men nu blev det reklam så tänkte skriva en rad här. Denna dag pratade vi typ bara om gymnasiet, fick några papper och så. Sen gjorde vi inte så mycket, imorgon ska vi se på film så det blir nice. Efter skolan gick jag och Rebecca hem till Agnes då vi bakade scones och titta på film! Sen skulle jag gå hem i regnet... som tur var fick jag låna ett paraply av Agnes bara att det var jätte stort så jag tog upp typ halva gatan ^^ Och mina "vita" tygskor fick en väldigt svart nyans tack vara de stora vattenpölarna på marken. Nu ska jag springa ner till tven igen. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Frida

svar; tack tack :) :)

2008-11-12 @ 21:37:51
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0