ny vecka

Hej! Nu har jag inte skrivit på länge... förlåt. Jag har verkligen inte känt mig taggad för att blogga, jag vet inte vad de beror på, designen kanske? jag tycker det känns mycket roligare att blogga när man har en design som man verkligen gillar. Det är bara de att tiden räcker inte till, jag hinner aldrig börja det stora projektet at göra en ny design. suck, den kommer med tiden!
Dagen i skolan var bara så onödigt, vi gjorde någon planch och sen fick vi typ gå hem. Men det var skönt att sluta så tidigt. Vi hade Carita på dansen och hon plågade oss riktigt mycket på tåskorna alltså. Kändes som mina naglar hade gått av typ. Jag missade bussen som vanligt och köpte därför en hamburgare och tyckte synd om mig själv som fick stå därute i kylan. Jag har nyss stretchat och känner mig så mjuk i kroppen hih, vill bara lägga mig i sängen och sova i ett dygn. Men nej, nu ska jag göra engelskan. Jag har iaf musiken som gör mig pigg & glad.
Hoppas allt är bra med er, Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Frida

Skulle också vilja fixatill min design, håller med om att det blir roligare då :)



2008-11-20 @ 20:59:20
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Rebecca

julia, du skriver typ aldrig!

2008-11-20 @ 21:08:08
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0