Inspirerande musik


(observera heta strumpor) Hej! Sitter här och är barnvakt för bäbisrna så kunde inte gå på orksetern idag. Synd, men det gjorde inte så mycket eftersom jag då kunde se min film. Halv hemstudiedag är ju alltid skönt. Men jag möte Rebecca ganska tidigt ändå för att plugga spanska. Vi skulle översätta ett kapitel och det var rikigt läskigt. Det var värsta deckaren (se bilderna) och riktigt klurigt att lista ut. Vi lyssnade även på våra favorit låtar på spanska haha, låter alltid lika bra. Den enda lektion vi hade var hk och då gjorde vi mat från olika religoner. Så ikväll bestod lunchen av två glassar eftersom jag åt så mycket i skolan. Nu ska jag öva lite spanska så jag kan se på desperate ikväll, gosh så bra det är. Får se om jag förvandlas till Bree igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0