En helg med dig


Jag har varit med Elin en hel lördag och en stund idag med. Wihi vad trevligt & mysigt det var. Igår åkte vi in till stan och fotade i sthlm city, men usch vad kallt det var. Det blev en del bilder som nog kommer ploppa upp på bloggen då och då. Sen såg vi hsm3 och Elin satt och dreglade ner salongen p.g.a Zac, den snyggingen. Filmen var jätte bra faktiskt, blir så glad när jag ser dom :) Vi satt uppe sent vid datorn och runt 3 tiden satt vi och diskuterade driksvatten, normalt? På morgonen blev det mackor med sylt på och step up 2. Jag har fortfarande inte visat er mina snygga skor som Elin fick gå in en stund i stan eftersom jag själv fick skavsår. Skavsår borde inte få finnas i denna värld. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0