Gåseborg


En vacker kväll!

Det har faktiskt varit rätt roligt på Gåseborg. Lite smått kallt blev det på natten men vi överlevde som tur var. Resan dit var rätt jobbig även fast det kanske inte var så himla långt men väskorna vägde ju flera kilo så mina axlar är döda nu. När vi kom fram började vi med att äta lunch och sedan sätta upp tälten. Det tog ett tag innan vi hittade den perfekta platsen ;) Sen hade vi lite problem med vårat tält men vi fixade en lösning så tältet iaf stod upp, hyfsat bra.




Sen utforskade vi stället och mötte alla uppe på ett väldigt högt berg. så här såg de ut:

Vi hade mycket fritid så det var skönt. Vi satt mest och hängde nere i vindskyddet med massa andra människor. Senare på kvällen åt vi lunch och grillade korv. Men jag åt ingen korv, svullade godis istället!

På kvällen satt vi vid elden och pratade i några timmar. Sen drog jag, Rebecca & Sofia till tältet medan jossa & Agnes dygnade nere i vindskyddet haha, att de orkade. Vi satt och hade mys med musik inne i det nu ganska stora tältet. Vi åkte hem ganska tidigt på morgonen, det var lite synd att det var så brottom hem. Men jag tycker det var ganska mysig grej att göra sista året i Nya Elementar<3


(obs! Alla bilderna är tagna med mobilkameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0