Den stora staden

Jag mötte pappa vid T-banan och åkte in till Söder. Där hittade vi en mycket cool skateboard affär, men de som jobbade där verkade väldigt trötta. Efter vi köpt grejerna vi behövde åt vi lunch och sen kollade jag en stund i affärer. Hittade några fina skor jag vill ha... synd att man är pank!
Elin ringde och sa att vi är med i Danscompagniet katalogen!! Så jag var tvungen att åka dit för att hämta den. Jag har inte träffat Elin på jätte länge så äntligen fick jag ge henne en kram :)
Här hemma har jag flyttat hela skrivbordet + datorn och massa andra grejer. Imorgon ska jag ta penseln i handen och börja måla!

Jullan & Jollan Sommar '08

Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

haha ni var så söta i katalogen!!

2008-08-12 @ 12:04:03
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0