080808

Jag, Jossa & Agnes åkte in till den stora staden efter lunch för att fira Stockholmarnas stora dag :) Vi bestämde oss för att åka och se vattenkriget som nu hade förflyttats till Gärdet. På t-banan var det massor från det röda laget (vi hejade då på lag Blå) så vi var lite smått rädda, tur att min jacka passade in i alla fall! Vi förföljde dom till karlaplan där hela Röda laget hade samlats, hjälp vi var alltså hel fel! Men vi följde dom till Gärdet där vi gick till de blåa laget. Det var kul att se alla som verkligen var insatta i det. Sen så började alla gå, så vi gick och gick och gick tills vi kom till en annan stor äng. Där satt de blåa laget i något slott och så attackerade de Röda laget ^^ Det var kul att se när alla var heeeelt galna. Men efter det hade börjat sprang vi som galningar till bussen.
Vi åkte till Kungsan där vi mötte Sofia som hade lyckats få 4 gratis godisar. Det hände faktiskt inte så mycket där, lite trist. Så jag & Agnes åt på donken och tog en liten latte (jag tog då en chailatte) och var lite coola där på t-banan hem!
Sen promenerade jag från islandstorget. Jag älskar att promenera i solen....
Men nu ska jag ladda in massa bilder från min kamera, de kommer nog ta ett tag.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Jollan

Hej kära Du!

Tack för det du skrev:) Va gullig du är Jullan! Jag saknar dig väldigt mycket. Har lust att bara ta tåget till stockholm direkt. Hade ju inte varit så dumt att vara där på eran egen dag!;) Igår alltså. Hoppas ni hade kul! Roligt med vattenkrig:)

Om du betalar min studiotid så skulle jag kunna fixa en skiva till dig;) Men det kostar MYCKET!



Längtar tills brevet kommer:)

Kram kram kram kram kram kram kram, Jollan

2008-08-09 @ 13:40:44
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0